Mail bombardımanından kurtulabilirsiniz!...

Şubat 23, 2011

Bugünlerde "fırsat yakalamak" pek moda oldu! Herkes birtakım fırsat sitelerinden çeşit çeşit ürün/hizmet için indirim fırsatlarının peşinde koşuyor. Ben de diyorum, şu işin ucundan tutayım, ucuza bir şeyler yakalayayım ama sabah mail kutumda tonlarca mail görünce hepsinden nefret ediyor, bakmadan silip atıyorum. Hepsini açıp tek tek okuyacak vaktim yok!... [Bu da ayrı bir yazının konusu üstelik; insanların nasıl bu kadar boş vakti oluyor anlamıyorum. Her neyse...] Derken, bir site keşfettim ya da o beni keşfetti :)


www.indirimlr.com adresinden ulaşabileceğiniz sitede, tüm bu fırsatlar şehirlere ve kategorilere (örn. eğlence/aktivite, seyahat/konaklama vb.) ayrılmış durumda. Bu seçeneklerle listeyi daraltıp indirimler içinde bulunmadan ilginizi çeken ürün ya da hizmetle ilgili fırsatlara ulaşabilirsiniz. Basit ve pratik!

[Reklamlar bitti:) ]
 

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler