Rearranging life...

Ekim 10, 2010


Biliyorum, yine uzun süredir sesim çıkmıyor. Ama bir sor neden? Son bir aydır üzerinde çalıştığım -ve bana çok sorun çıkaran- son kitabı (şimdilik) hazırlayıp yeni bir yola koyulmam ve son 1,5 yıldır yalnızca rüzgârın esişine bıraktığım hayatımın dizginlerini yeniden elime almam gerekti. Bütün bunlar olurken epey yoruldum, ama tıpkı sevinç gözyaşları gibi mutlu bir yorgunluktu bu. 
Şimdi hayatımızı yeniden düzenledik, gideceğimiz yolları belirledik, rotaları üst üste getirdik ve yola çıkmaya hazırız; zihinlerimiz bu yeni hayattan aldığı enerjiyle, yepyeni fikirlerle dolu... İşimiz bitmedi, asıl şimdi başlıyor!
Ve yavaş yavaş yılın en sevdiğim zamanı geliyor: İstanbul Kitap Fuarı 30 Ekim-7 Kasım tarihleri arasında kitapseverlerin ziyaretine açılıyor. İnsan kalabalıklarından hiç hoşlanmasam da oraya kitap almaya, kitaba dokunmaya, kitap kokusu almaya gelen insanları seviyorum. Gelmek isteyip de uzaklıktan ya da herhangi bir (geçerli) nedenden dolayı gelemeyen insanları da seviyorum :) 
Bu sene fuar -en azından bizim için- daha hareketli geçecek ve şimdiden heyecanlanmaya başladık!    

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler