Denize nazır kahvaltı

Ağustos 22, 2010

Beni tanıyanlar bilir, ne sabah erkenden uyanmayı ne de öyle oturup klasik kahvaltı etmeyi severim. Benim kahvaltım nescafeli sütten (a.k.a. begümsüt) oluşur!.. Ama dün çok sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünü olduğu için, kendisine kıyak geçip kızlarla birlikte Fenerbahçe'ye kahvaltıya gittim. Epey zamandır da Fenerbahçe'ye gitmemiştim gündüz gözüyle, iyi oldu yani. 
Yol kenarında sıralanan kafelerden, renkli renkli minderleri ve masa-sandalyeleriyle bize en sevimli gelenine, Cafe Bahçe'ye oturduk. 17.50 TL'ye sabah 8.30'dan saat 15.30'a kadar süren açık büfe kahvaltı (brunch) hizmeti sunuyorlar. Peynirler, salamlar, ballar, reçeller, tahin-pekmezler, nutellalar falan her şey tastamam. Üstüne börekler, kurabiyeler, simitler, yumurtalar ve meyveler vs de cabası! Sınırsız çay, meşrubat (seçenek sınırlı elbette), süt ve su veriyorlar. 


Biten her şey de yenileniyor, böylece erkenden kalkmak zorunda olmadan ağzınızın tadıyla kahvaltı etme fırsatınız oluyor. Buna benzer açık büfe kahvaltı seçeneklerini civardaki diğer kafeler de sunuyor; kimisi aynı fiyata, kimi biraz daha pahalıya... Duyanlar duymayanlara duyursun :) İnanmayan buradan baksın  


Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler