Artık sezonu açma zamanı...

Ağustos 15, 2010

Bir ayı aşkın zamandır blogumu ihmal ettiğimi fark ettim... Bunu aşırı sıcaklara ve yaz moduna bağlıyorum; kışın aklımdan taşan fikirler yazın bir türlü parmaklarımın ucundan dökülüp güzel kelimelere dönüşemediler!.. Ama bugün odamı da baştan aşağı temizleyip yeni şekline soktuktan sonra, bloguma da yeniden el atma zamanı geldi artık. (ilk adım: yeni puantiyeli arka plan!)
Bugün gerçekten çok yoruldum, ama şimdi görüyorum ki bu yorgunluğuma değmiş! Bir kısmını yeni alıp bir kısmını da evde imal ederek bir araya getirdiğim bembeyaz mobilyalarıma bakınca içim açılıyor :) Kitaplarım da orada burada tıkışmaktan kurtuldular... Tek eksiğim İngiltere'deki odamda sürekli kullandığım, yeşil elma ve yasemin kokulu oda spreyim :) Ekimde bir arkadaşım gelecek, ondan istesem ne kadar manyak olduğumu düşünür acaba? :)


Çok yakında tatil, Bodrum, e-kitap meselesi, yeni çeviri, yeni diziler ve filmler, ve tabii ki yepyeni kitap tanıtımları ve eleştirileriyle karşınıza çıkacağım.
Görüşmek üzere...

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler