Yaz için (biraz gecikmeli) renkli arkaplan...

Temmuz 12, 2010

Aslında yaza girdiğimizden beri, siyah olarak tercih ettiğim temamı renklendirmeyi planlıyordum ama bir türlü karar veremiyordum nasıl bir şey yapacağıma... Bugün, Franny'nin beni haberdar ettiği www.shabbyblogs.com'a bir ziyaret daha yaptım ve bu arkaplan resmi çok hoşuma gitti. Renklerle de biraz oynayınca güzel oldu. Tek sorun, blogumu ilk açtığımda yaptığım header'ımı değiştirmek... Ama bunu o zamanlar Illustrator'la yapmıştım ve şimdi netbookumda yüklü değil tabii; buradaki resmi alıp içerideki bilgisayarda Illustrator'da renklendirmeye de çok feci üşeniyorum :) Neyse, şimdilik biraz dursun da bir çaresine bakacağız artık...

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

2 yorum:

burju dedi ki...

background mukemmel olmus..sabah sabah icim acıldı:)

amonka dedi ki...

canımm teşekkür ederim =) dur bakalım header için de bana yardım edecek şahane bir insan buldum! siteyi tavsiye ederim, çok tatlı şeyler var: www.shabbyblogs.com

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler