Çalma çırpma dünyası!..

Nisan 08, 2010


Blog dünyasına emek veren birçok kişinin başına gelen şey benim de başıma gelmiş de haberim yokmuş meğer... Blogumda yazdığım bir kitap eleştirisini almışlar, noktasına-virgülüne dokunmadan aynen eklemişler: http://www.modavekadin.org/ sitesine. Üstelik de bulaşıcı hastalıklar tarihi üzerine yazılmış Mahşerin Dördüncü Atlısı kitabının eleştirisi. Moda ve kadınla bir alakası da yok kitabın yani... Bu beni daha çok sinirlendirdi sanırım. İnsanların başkalarının sitelerinden resim, şiir, öykü vs çaldıklarını biliyordum da, böyle hiç de güncel ve de popüler olmayan bir kitap eleştirisini alıp moda ve kadın üzerine bir siteye koyacakları hiç aklıma gelmemişti... Bu yüzden hoşuma gitmese de yan sütuna bir uyarı metni koymak zorunda kaldım. Koskoca insanlarız yani, uyarmadan yapılamayacak mı hiçbir şey?!  

ÖNEMLİ NOT: Bu sitede sonradan 4 yazımın daha izinsiz bir şekilde yayınlandığını gördüm. Yazıları tararken gördüğüm kadarıyla, her ne kadar anasayfada "özgün" bir blog olduğu yazılı olsa da, bir sürü kişinin sitesinden yazıların alındığını fark ettim. Siz de emek verip kendiniz yazılar yazıyor ve bunların izinsiz yayımlanmasını istemiyorsanız, siteyi kontrol etmenizde yarar var.

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler