Twittermania!

Mart 25, 2010


2010 yılının ilk günlerinde, geçtiğimiz yıla dair verilen haberlerde, 2009 yılında en çok kullanılan kelimenin Twitter olduğunu okumuştum. Gavur ellerde üretilen her şey gibi, Twitter da bizim memlekete epey geç geldi... Hâlâ da tam geldi denemez, henüz çok fazla yaygınlaşmış değil. Ben Twitter'dan Facebook gibi bir patlama da beklemiyorum açıkçası. Facebook görsel malzemeli ve de 7/24 dedikodu ortamı sağladığı için bizim millete çok uygundu! 
Twitter ise, bireysel kullanım için oldukça zor bir mekanizma. Ünlüleri hayranlarına yakınlaştırmak açısından ise müthiş bir şey! Mesafeleri yok etmek twitter'la mümkün... Bunun dışında, daha fazla insana ulaşmaya ihtiyacı olan şirketler, markalar, kuruluşlar açısından zahmetsiz ve ücretsiz bir pazarlama fırsatı. Yazar olma isteği olanlar için, cümlelerinin etkisini görebilecekleri yararlı bir ortam. Kısacası bir şeyleri duyurmak için yaratılmış bir mecra. Ama bu gibi dertleri olmayan insanlar ne yazıyor twitterda? Ya da şöyle sormalıyım: insanlar neden takip etsinler bu insanların yazdıkları 140 karakteri? 
Bugüne kadar böyle düşünüyordum ve twitter anlamsız geliyordu. Şimdi bir şans tanımaya ve blogumu bu mecraya da taşımaya karar verdim. Yeni yazılarımı duyurmanın dışında, ara sıra aklıma gelen ama o anda yeni yazamayacak durumda olduğum şeyleri de yazabilirim :) 
Sağ sütundaki "Beni takip et" kuşunun üzerine tıkladığınızda sizi bana getirecek!     

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

2 yorum:

eminemre dedi ki...

İlk başta ben de ısınmamıştım Twitter'a. Sonra baktım Facebook'ta yazmadıklarımı oraya yazıyor olmuşum. Bir kaç arkadaş daha katıldı. Bariz bir şekilde şimdi ordan haberleşiyoruz. Gözlemlerine katılıyorum =)

Emin Emre Çakır

amonka dedi ki...

Hoşgeldin :) Teşekkür ederim bir de. Bakalım, ben de alışırım belki zamanla...
Bir anda akla gelen fikirler, cümleler için her daim yanında taşıdığın ve hiçbir yerde unutup kaybedemeyeceğin bir not defteri gibi aslında :)

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler