Hepsi benim olsun!..

Mart 27, 2010




powdery
Kendime şöyle güzel, vintage bir arkaplan resmi ararken karşıma Polyvore çıktı. En üstte görünen "stilini ifade et" ibaresinin peşinden gidince de kendimi cennette buldum adeta! Kıştan bıktığım şu günlerde, en sevdiğim kombinasyon olan kot şort ve uzun askılı bir top'un (bu kelimeye düzgün bir Türkçe karşılık icat edilsin lütfen; üst desen olmuyor, bluz desen tutmuyor...) mükemmel birleşimini pudra tonlarıyla süsleyerek sergilemek istedim. Resmin üzerine tıkladığınızda setin içerisindeki ürün detaylarını görebileceğiniz sayfaya yönleneceksiniz.
Siz de çeşitli ürünlerle kombinasyonlar yaratmayı seviyorsanız, içinde kıyafetler, aksesuarlar, ayakkabılar, kozmetik ürünleri ve birbirinden güzel arka planlar olan www.polyvore.com'da buna benzer bir set oluşturabilirsiniz. Tek yapmanız gereken üye olmak ve zevkinize göre ürünleri belirleyip setinizin içine dahil etmek! Ama setinizin güzel bir arka planı olmasını istiyorsanız önce arka planı yerleştirin, ürünleri üzerine dizmeye başlayın; ben bunu en son adımda yapabileceğimi düşünmüştüm ve olmadığını öğrenince seti bozup yeni baştan oluşturmaya üşendim :) İyi eğlenceler! 

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler