Teker teker gelin ama...

Şubat 02, 2010


Son zamanlarda üç yayınevi var, durmadan, insafsızca harika kitaplar yayımlıyorlar. İnsan yavaş yavaş, aralıklarla çıkarır o kitapları; ne zaman alıp da ne zaman okuyalım hepsini... Hâlâ raflarımda bekleşen nice kitap var, onlara yazık değil mi? Daha onlara elimi bile sürmemişken aklım bunlara takılıyor sürekli; sanki şimdi almasam biteceklermiş, bana kalmayacakmış gibi. Ben alamadım siz seçip alın bari...

Metis Yayınları önce:






Ayrıntı Yayınları:






Siren Yayınları:






Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

3 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Levent Yılmaz'ın modernite üstüne kitabı ilgimi çekti. Bu konuda epey düşünmüş ve okumuş biri olarak merak ediyorum Yılmaz'ın yazdıklarını.

Bir de, Into the Wild! Filmi bu kadar etkileyiciyse kitabı kimbilir nasıldır?!

amonka dedi ki...

Evet, katılıyorum kesinlikle. İlk fırsatta alıp okuyacağım :)
Yabana Doğru kitabını film müzikleri eşliğinde okumak lazım herhalde, en güzel tadı yakalamak için!

Coşkun Hürsel dedi ki...

Eddie Vedder'in müzikleri olağanüstü, insanı ürperten bir güzelliğe ve yalınlığa sahip. Son dönemlerde en beğendiğim film müziklerinin başında geliyor. Bir de, "Away We Go"nun müziklerini seviyorum.

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler