Güzel kampanyalar...

Eylül 01, 2009




İdefix bu aralar çok güzel kampanyalara imza atıyor. Ne zamandır almak istediğim ancak fiyatını yüksek bulduğum için almayı ertelediğim kitapları, İdefix sayesinde almıştım. Şimdilerde Can Yayınları'yla anlaşarak sevilen yazarların tüm kitaplarını set halinde sattıkları bir kampanya başlattılar. Albert Camus ve Franz Kafka kitapları stoklardan tükenmiş durumda. Bugünse Ayn Rand'ın Hayatın Kaynağı'nı %40 indirime soktuklarını gördüm. Yani 30 TL yerine 18 TL'ye geliyor!
Daha önce Rand'ın ilk kitabı Yaşamak İstiyorum'u okumuş ve çok etkilenmiştim. Hayatın Kaynağı'nı birkaç yıl önce mimarlık okuyan bir arkadaşım, derste okudukları zaman bahsettiğinde merak etmiş ama hem oldukça kalın hem de pahalı olduğu için almayı ertelemiştim. Bu fırsat kaçmaz!

Pişmanlıkla gelen edit: Ve ben bu kampanyayı kaçırdım...

amonka

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler