Bir alan pişman bir almayan...

Eylül 16, 2009



Hep iyi ve güzel keşifler yapamıyor insan ne yazık ki... Bu sefer D&R'ın internetten alışveriş sisteminin gazabına uğradım. İki defa alışveriş yaptım bin pişman oldum. Aslında, bazı ürünlerde diğer sitelerden daha ucuza geliyor D&R'dan almak, ama gel gör ki teslimat sistemleri çok yavaş. Diğer alışveriş sitelerinde stokta olan ürün çoğunlukla ertesi gün ya da en geç 3 günde elinize ulaşırken, D&R'dan alınca bir hafta sonra ancak ürününüzü teslim alabiliyorsunuz.
Geçenlerde Can Yayınları'ndan iki kitap almıştım, onlar geç gelmişti ama D&R ve Can Yayınları arasındaki bir anlaşmazlıktan ötürü tedarik edilmesi gecikmiş olabilir diye çok üstünde durmamıştım. Fakat bu defa Hakan Günday'ın yeni kitabı Ziyan'ı aldım ve nasılsa Doğan Kitap'ın ürünü olduğu için çabucak gelir sandım; heyhat, neredeyse bir hafta oldu ne gelen var ne giden! Üstelik bir uyarı bile gelmiyor "siparişiniz kargoya verildi," diye...
Kitabevi olarak her ne kadar kendisini piyasanın kralı sansa da, D&R'dan alışveriş yapmak hiç akıl kârı değil!

Not: Bir hafta oldu kitabım hâlâ gelmedi, amazon'dan aldığım kitaplar bile Amerika'dan daha hızlı geliyordu. Go home D&R!

Digg Stumble Delicious Twitter Facebook Reddit RSS

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Seyirciler